20110127

These Four Walls.



Dare to explore a world that is bigger than you know. There are a lot of reasons to not do something or not feel something. Those boundaries and walls are put up by ourselves. Once we're able to step outside of them, we can truly realize the endless possibilities the world has to offer. ~ WongFuProductions

不觉得这短片很有意思吗?
我喜欢。

外面的世界,其实真的很大……

xxxxxx

哈哈哈!
明天去看《新少林》!
算是明天吗?

明天晚上,星期六早上。
我姐姐是这样跟我说。
所以是看半夜场。

其实,我对这部电影没兴趣。

老实说,我很想跟她做好朋友。
但是感觉有点怪怪的,可能心中那条刺还没拔出来。

如果没发生那件事,我们可能会是好朋友。

有点怪。我竟然担心她。
很奇怪。

没有评论:

发表评论